Det var annorlunda då

Drömmer mig tillbaka till 2009 då vi just köpt vårt hus. Tänk vad allt såg annorlunda ut då. Tapeterna var annorlunda, rumsindelningen var annorlunda. Ja det mesta var nog helt annorlunda än vad det är idag. Tur att man har bilder så man minns hur det såg ut.
 
 
Visst var det charmigt på sitt sett, men nog måste jag säga att det ser bättre ut idag.
 
Mitt i allt rivkaos kunde man inreda lite också.
 
 
Julpyntet var ett måste mitt i allt kaos. Men kan nog konstatera att vi har det lite mera hemtrevligt idag, inte lika mycket grus på golvet, hehe.

Kommentarer
Postat av: Malena

Allt var inte bättre förr!☺

Svar: Nej de var inte det 😊
Caroline

2015-10-27 @ 18:30:43
Postat av: Kalle

Allt var bättre förr!! :(

Svar: Hur så?
Caroline

2015-10-28 @ 04:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0