Bra inledning på helgen

Igår kväll inledde vi helgen med mat på Amarillo. Hade först tänkt fara på bio också, men det blev bara mat då vi inte hittade någon passlig film vi båda ville se. På Amarillo hade de några nya maträtter, var modig och tog något jag inte ätit förut, Texican Chicken. Det lät bra, men var inte lika bra. Det var ju så lite mat! Jag som hade levt på en skyr hela dagen och var vrålhungrig skulle nog ha velat haft lite mera mat, helst lite sallad till. Helt okej var det ju nog, men smakade mest rödlök och chili. Ingen höjdare direkt. Nästa gång blir det nog Garlic Chicken, en klassiker som jag aldrig tröttnar på. Men fastän maten inte var speciellt god var det ändå roligt att komma sig ut och äta en fredagskväll.
 
 
Sedan blev det myskväll framför tv:n i brasans sken. Någon efterrätt blev det inte på Amarillo. Blev istället varsin bit Frödinge mudcake med grädde då vi kom hem, gott var det! Som avslutning på en bra fredag blev det bastu.
 
Nu är jag redo för en helg i jobbets tecken. Jobbar 8-17 idag, imorgon har jag natt. 
 
Hoppas ni alla får en bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0