Annorlunda arbetsdag och en kalender

Idag blir det en lite annorlunda arbetsdag, ska nämligen på mat till Tesses Café från jobbet. Tycker nog det började bli dags för den traditionella vårmiddagen nu...lite sent kanske, men bättre sent än aldrig. Att välja matställe var enkelt, på Tesses har de alltid god mat!
 
 
Halloween och Allhelgona närmar sig. Halloween tänker jag inte fira, har nog aldrig riktigt gjort det heller. Dessutom tillbringar jag större delen av helgen på jobbet, jobbar nämligen dubbelnatt. Allhelgona betyder för mig att jag åker med ljus till gravar. Får se hur lång "runda" det blir denna gång. Ljusen är redan inköpta, skönt att ha den saken "ur världen". 
 
Förresten, såg en sak i butiken som jag inte sett förr. Adventskalender för katter. Ja allt kommer de på. Tror dock inte att jag ska köpa några. Kan ju lika bra ge varsin kattgodis varje dag. Blir nog billigare än att köpa två kalendrar för 4,50€ /st. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0