4.10 - en sådan söndag

Oj vad trött man kan vara efter en arbetsdag. Skulle inte ha orkat en timme till. Som tur är jag ledig imorgon. Har hela kvällen ledig idag, skulle hinna göra en hel del, men frågan är, orkar jag? Kanske jag lägger igång en tvättmaskin eller två. Solen skiner där ute och en solskenspromenad skulle inte vara helt fel, men det får nog bli en annan dag. 
 
Igår då vi höll på med äppelarbetet passade jag på och tog några foton i trädgården på Målarbackan, katten Julia ville också vara med på ett hörn. Igår kväll bar vi också in alla plankor som vi haft på tork utomhus, skönt att få in dem under tak till vintern. 
 
 
Nu blir det nog soffläge, kanske jag har någon serie osedd, hehe.

Kommentarer
Postat av: houseforus

Så fina bilder och jätte gullig katt.
Kram

Svar: Tack för din kommentar! :)
Caroline

2015-10-04 @ 15:55:04
URL: http://www.houseforus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0