Mitt i veckan

Idag hade jag en kort arbetsdag, skönt att ha det ibland. Hann med gym efteråt och en sväng via butiken. Var också in via loppis för att kolla hur mycket jag sålt samt städa bordet lite. Helt okej har försäljningen gått, bäst gick det förstås på helgen. Tror det rör sig om ungefär samma summa som jag brukar få in då jag säljer en vecka. Skulle dock ha velat haft ett annat bord, ett bord i början av loppiset. Vet många som inte orkar gå igenom hela loppiset då det är så stort. Mitt bord är på näst sista raden om man går så som jag brukar gå. Oberoende så är det skönt att slippa lite saker och få in lite extra slantar. 
 
Vart har halva veckan försvunnit? Måste säga att det är skönt med en ledig kväll ikväll samt en ledig dag imorgon. Fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag har det varit fullt upp. Har knappt varit hemma. Det var tur att mamma kunde bjuda på mat på måndag kväll, klockan skulle nog ha blivit närmare åtta på kvällen annars innan vi skulle ha fått någon mat i oss. Så tack, det var snällt! 
 
Hur går det med era julklappar? Har ni redan köpt alla? Köper ni några alls? Jag borde nog ta och inventera i presentskåpet igen och se vem jag ännu har kvar att köpa åt. Vissa saker som finns i skåpet passar åt flera, medan andra saker passar perfekt bara åt en person. Snart är det hög tid att inhandla de sista. Vill inte springa omkring i butiker veckorna före jul. Får se om det blir några egethändigt gjorda klappar i år, har nog en sak jag tänkt göra, men har inte börjat ännu. Men tar ingen stress. Hinner jag inte i år kan jag göra det ett annat år.
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, julklapparna stressar mig redan! :o

Svar: Ta det lugnt, onödigt att stressa. Men det är inte så lätt alla gånger. För mig är det inte julklapparna som stressar utan vetskapen om att jag måste jobba jul, vill ju vara ledig.
Caroline

2015-11-18 @ 16:11:36
URL: http://knokk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0