Beställt och sjuk igen

Nu är stockmann mumintallriken beställd! Hoppas den kommer fram nu också och att det inte blev något fel i beställningen. Jag gick in på sidan exakt klockan 9 och beställde tallriken (vadå muminfanatiker?) hehe, nåja visste att det skulle bli rusning så just då jag gjort min beställning så var sidan nere. Säkert för mycket folk som var inne och skulle beställa tallriken. (Någon timme senare såg jag att tallrikarna var slutsålda på hemsidan, men fler skulle komma till försäljning senare).
 
Annars så började dagen inte så bra. Eller rättare sagt natten var bedrövlig. Igår kväll började jag frysa, jag frös så jag skakade då vi gick och sova. Pulsen var också hög. Svettades som bara den. Något var ju fel. Åhå, hade visst feber! Varifrån kom den nu så här plötsligt? Jag som sällan har feber blev minst sagt överraskad. Var jag inte fri från förkylningen eller är det här några nya "bobbor"? Sjukt i hela kroppen har jag också, vet ej när jag haft så här sjukt. Idag på morgonen hade jag stegring, men nu har jag feber igen. Blir en dag på soffan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0