Vitt på marken igen

Igår snöade det, idag snöade det. Hoppas det inte snöar imorgon. Blåser gör det också. Inget vidade kattväder heller. 
 
 
Några stora mängder snö har det som tur inte kommit. Whiskas tycker ändå att det är skönast att ligga i sängen och vila sig. Man kan ju bli våt om tassarna där ute. Igår kom Molly inspringandes med smutsiga tassar, ni kan ju gissa vart hon sprang, jo upp i vår säng förstås. Blev några fina tassmärken på påslakanet, hoppas de går bort i tvätten sedan. Orkade inte börja renbädda bara för några tassmärken. 
 
Idag har jag haft morgontur på jobbet, blir samma sak imorgon. Något gym har det ännu inte blivit denna vecka då jag inte känt mig helt frisk, får se om det blir en sväng dit imorgon eller inte. 

Kommentarer
Postat av: Petra

http://www.kaivarinkanuuna.fi/ - tyvärr inte öppet på måndagar :(
Sen brukar ishallen ordna loppis på helgerna. Där har jag fyndat en del.

Svar: Tack för tipset! 😊
Caroline

2015-03-26 @ 14:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0