Testa nytt schampo

Igår fick jag åka via Roparnäs för att hämta ut ett paket från R-kiosken. Lite irriterande att inte få hämta paketet från posten, men vad kan man. Paketet jag hämtade ut kostade mig inget. Har fått möjligheten att Buzza för en ny hårvårdsserie, "Dove Oxygen & Moisture". Ska alltså testa schampo och balsam och sedan berätta vad jag tycker om dem. Fick dessutom några mindre provexemplar, 5 st schampo 50ml och lika många balsam tuber. Hårvårdsserien är speciellt lämpad för de med tunt "nordiskt hår". Typ sånt hår som jag har. Vill du ha ett provexemplar? Hör av dig isåfall. Skickar dock inget per post. 
 
 
Har ännu inte hunnit testa det. Ska bli spännande att se om det blir mitt nya favorit schampo eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0