Söndag och första mars

Blev en riktigt rolig söndag. Fastän jag var hur trött som helst efter att ha jobbat dubbelnatt. Vid Veikars skola ordnades en må bra dag, så vi svängde in där via. Ville inte gå på några behandlingar så besöket blev ganska kortvarigt, såg en gullig gris och köpte lite fårkorv. 
 
 
Någon mat orkade vi inte laga, och fårkorven räckte inte till, så Tesses café fick stå för maten idag. Det blev en pizza för mig och en biff för Johnny. Då vi skulle fara därifrån svängde bilen norrut. Mitt i allt var vi framme vid Powerpark. Besökte köpcentret utanför parken. Där fanns två inredningsbutiker och en klädbutik, samt något café, flera matställen och en matbutik. Lyxade till det med varsin smaskig jordgubb-cheesecake glass.
 
 
Nu blir det nog soffan resten av kvällen och bastu lite senare. Solen skiner där ute, men har ingen ork att gå ut och göra något, känns att jag har jobbat 54 timmar denna vecka. Ser framemot en ledig dag imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0