Planering pågår

Bara tre arbetspass kvar, sedan får jag semester! Oj som jag har väntat länge. Visserligen går jag miste om en massa söndags ersättning då jag får vara ledig på påsken, med det är smällar man får ta. Hellre är jag ju nog ledig. Nu pågår planeringen för fullt, vad ska vi se i Tallin? Var finns alla sevärdheter? Hamnade in på några loppissidor också, men tror det får bli en annan gång. Allt kan man inte hinna med. 
 
Före vi åker över till Tallin tänker vi stanna en natt i Helsingfors, mest nog för att jag ska hinna via något loppis, hehe. Ja säkert hinner vi väl in i någon annan butik också. Bokade just ett förmånligt hotell, och då menar jag verkligen förmånligt. Knappa 52 euro för en natt med gratis frukost och gratis parkering. Visserligen lite utanför stan, men ändå inte mera än ca 15 km från centrum. Passar oss perfekt!
 
Det är lätt hänt jag fastnar framför datorn hela dagen, så nu ska jag nog klä på mig och motionera dammsugaren lite. Något "vettigt" måste jag ju få gjort idag. 
 
 
Ni kan inte se några perfekt "puffade" kuddar för tillfället. Dessutom har Whiskas hittat en ny skön plats på en filt som blivit kastad på golvet. Tror nog hon snällt måste flytta på sig om jag ska kunna städa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0