Inte som planerat men ändå en bra fredag

Denna dag blev inte som jag först tänkt mig. Hamnade att jobba på jobbet istället för att fara på planeringsdag med resten av arbetskompisarna. Nåja, det gick ju nog det också, men missade den goda maten. Efter ett nio timmars arbetspass svängde jag in via gymmet på "Better body". Det var inte lika svettigt som senast, kanske för att jag var färdigt svettig från jobbet. Nu kom jag just hem och snart ska vi hoppa i bilen och fara på pizzabuffé till Tesses cafe. Det blir säkert smaskens!
 
 
Den här helgen blir det jobb både lördag och söndag, men ska först till 14. 30 imorgon så det känns bra. 
 
Önskar er alla som kikar in här en fin fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0