10 saker du kanske inte visste om mig

Blev inspirerad av en annan bloggare att göra en lista på saker som folk kanske inte vet om mig. Ja, fastän de som känner mig kanske nog vet om det mesta av det här. Var ganska svårt att komma på saker som folk inte vet om, jag menar allt vill man ju inte berätta. Här kommer då en lista på 10 saker du kanske inte visste om mig. De är inte satta i någon viss ordning, utan bara i den ordning jag kom på dem. 
 
1. Jag skulle vilja ha en sportbil. En låg bil med tonade rutor, bra ljudsystem, stora fina fälgar ja hela köret. Kanske inte så praktiskt, men man får ju drömma.
 
2Någon gång i mitt liv vill jag ha en hund
 
3Jag skulle snart fylla 21 då jag flyttade hemifrån.
 
 
4. Jag har färgat håret sedan jag var 12 år.
 
5. Jag har spelat blockflöjt, piano och gitarr, men det var länge sedan.
 
6. Många säger att jag har ovanligt långa fingrar.
 
7. Jag har aldrig varit till södern. Så långt söderut som till Schweiz har jag varit.
 
 
 
8. Jag tycker INTE om långklänningar (vissa undantag finns väl kanske).
 
9. Jag har alltid drömt om att bo i ett rött gammalt stockhus på landet. Något nybyggt hus har jag aldrig velat ha (fastän det blev totalrenovering för oss). Drömmen gick i uppfyllelse 2012 då vi flyttade in i huset
 
 
 
10. Kan inte göra något åt det, men matematik och speciellt procenträkning är något jag verkligen inte gillar.
 

Kanske du redan visste allt det här om mig, kanske inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0