Skor!

Ja jag och mitt eviga skoproblem. Minns någon om jag kastade bort mina ballerinas i höstas? Ja jag minns då inte. Hittar dem icke. Har lidit nu i några månaders tid, men nu äntligen har jag köpt nya skor. Att hitta skor som passar är inte det lättaste, jag är ganska "grannlago" som man säger på dialekt. Dessutom har jag ganska lång smal fot så de flesta skor är för breda. Hittade en helt vanlig ballerina sko på Citymarket för ca 15 euro, dessutom hittade jag ett par arbetsskor för samma pris. Har tänkt köpa nya arbetsskor nu i ett års tid, nu äntligen gick jag det gjort. 
 
Idag då jag hade vägarna förbi sko-extra i andra ärenden råkade jag få syn på ett par tygballerinas, för 9 euro blev de mina. Skönt att ha två par ballerinas att använda nu. Hoppas de håller åtminstone sommaren till slut. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0