Nyheter i muminvärlden

Har ni sett de nya muminmuggarna som kommer till försäljning i mitten av februari? Det är nya muggar på Snusmumriken och Lilla My. Vid första anblick trodde jag inte att det var Arabias muggar utan någon annan tillverkare. De såg bara inte ut som Arabias. 
 
 
Snusmumriken muggen är ganska fin, men Lilla My muggen är väl röd för min smak. Misstänker dock att jag köper dem båda två i något skede ändå. Har dock inte köpt den relativt nya muminmamma muggen ännu heller, men jag hinner väl. 

Kommentarer
Postat av: Malena

Snusmumriken var fin, inte den andra. Konstigt vad det finns många muggar med my på.

Svar: Precis min åsikt! De måste väl tillverka nya då de gamla muggarna på snusmumriken och lilla my slutade tillverkas vid årsskiftet.
Caroline

2015-01-28 @ 15:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0