Gamla flaskor

Som ni flesta säkert vet vid det här laget så tycker jag väldigt mycket om gamla flaskor. I gäststugan har jag ännu en hel hög med otvättade flaskor som väntar på en varm sommardag. 
 
I väntan på sommaren och eventuell flasktvättarinspiration surfade jag runt och hittade en hel hög med finheter på Pinterest. 
 
 
Att använda flaskor som vasar är inget nytt för mig, inte heller att pynta flaskorna med ljusslingor var en nyhet. De ljusblåa flaskorna i den häftiga trälådan var bara för fina för att lämna bort.
 
 
Bruna flaskor, genomskinliga flaskor, blåa flaskor, apoteksflaskor ja listan kan göras lång. Kan bara inte få nog av gamla flaskor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0