Ett loppisfynd gjorde min dag

Hade egentligen tänkt stanna hemma idag då jag var ledig, men blev det så, nej. Vaknade i tid så jag hann till gymmet till kl.10 på LSB Basic Hot 30. Sedan blev det 5 km på löpmattan och en halvtimme i gymmet. Kände mig så avslappnad och lugn efteråt att det tog en och en halvtimme att gå igenom Ewa och Adam loppiset. Nåja, någon gång har det nog tagit två timmar. Blev så glad då jag hittade en assiett till serien jag samlar på, gjorde min dag! Dessutom köpte jag en scarf.
 
 
Trodde assietten var lika stor som de som jag har från förut, men den var tydligen mindre, men det gör ingenting. Ser jag något ur denna serie på loppis eller någon annanstans köper jag det direkt nästan oberoende pris. Skulle vilja ha kaffekoppar i samma serie, men någon sådan har jag ännu inte kommit över. De är troligen ganska sällsynta, om det överhuvudtaget finns kaffekoppar i serien. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0