En sol som värmer

Fint, men kallt väder har vi idag. Jag har som vanligt fastnat framför datorn, var annars? Har egentligen inga planer för dagen, blir nattjobb sedan från klockan 18. Tvättmaskinen har jag faktiskt fått igång, andra maskinen snurrar som bäst. Fastän mätaren visade -14 grader trotsade jag kölden och tog mig en promenad runt huset. 
 
 
Det är måndag och en ny vecka har börjat. Också denna vecka är lite råddig. Trettondag och röd dag imorgon. Inte för att det egentligen har någon betydelse för mig, jag jobbar ju som jag jobbar oberoende om det är söndag eller inte. Men ibland blir man bara lite yr i huvudet av alla röda dagar i kalendern. 
 
Jobbar endast nätter denna vecka, skönt på ett sätt och på ett sätt inte. Får hoppas det blir en bra vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0