Blått är flott

På Brändö loppis fyndade jag en dag ett par gardiner för bara 2 euro. Hade en "blå period" förut då allt skulle vara blått, men länge har jag nästan avskytt blått. Nu känner jag att den "blåa perioden" sakta men säkert börjar komma tillbaka. Det var själva mönstret på gardinerna jag fastnade för. Tror jag har ett par liknande från förr, men de här vara bara för fina för att lämna kvar i hyllan. 
 
 
De var ju lite för långa, vilka gardiner är inte för långa för det här huset? Lat som jag är orkar jag inte sy upp dem, eller ska vi säga som så, det skulle inte bli snyggt om jag skulle sy upp dem, så nu får de vara långa. Fint ellet fult? Ja man får tycka vad man vill. Svårt är det att hitta gardiner som är 1,80-2 meter långa. Alla är mellan 2,20-2,40. 
 
 
Den ena blomman i fönstret har länge sett "skräpig" ut, men den är ju så fin då den blommar så där får den stå än så länge. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du tröttnar på blått köper jag gärna dina gardiner!😃

Svar: Gardinerna hänger nog kvar, så har inte tröttnat på dem ännu :).
Caroline

2015-09-26 @ 17:37:49
Postat av: Anonym

Synd. De är jättefina. Och jag har alltid blå period! Den dagen du tröttnar på dem kan du mejla till mig [email protected]

2015-09-27 @ 12:50:58
Postat av: Anonym

Just checking... Du har inte tröttnat på de blå gardinerna än?😃

Svar: Haha! Nej, har inte tröttnat ännu :)
Caroline

2016-04-19 @ 12:27:23
Postat av: Anonym

Nu har det gått ett år, och jag letar fortfarande efter de perfekta blå gardinerna till sovrummet.... Du har inte tröttnat på din blå period än?

Svar: Haha! Nej tyvärr, det blåa hänger med ännu. Bra att du påminner, borde kanske damma av gardinerna emellanåt, eller till o med tvätta dem. Hoppas du hittar de perfekta blåa gardinerna snart, det kan ju inte vara omöjligt 😊.
Caroline

2016-10-13 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0