Två par

Fyndade som sagt två par skor i helgen. Det är verkligen inte ofta det händer, om det nu hänt förr. Jag är ingen person som lägger mycket pengar på skor, för det är mycket sällan jag hittar skor som jag tycker om samt som passar. Då jag mot förmodan hittar två par som passar och dessutom är på rea så är lyckan stor. 
 
 
Äkta läder? Nej det tror jag inte, men sak samma. De håller så länge de håller. Har haft samma par stövlar nu i säkert 7-10 år så nu behövde jag ett par nya. Stövlar använder jag inte varje dag så de borde hålla lite längre, får vi hoppas. De svarta "lenkkitossorna" eller vad man nu ska kalla dem kommer jag säkert att ha använt upp innan julen, men så brukar det vara. De skor jag använder varje dag håller bara en säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0