Mönstrade tunikor

Igår blev det ju en shoppingrunda. Som vanligt tycker jag att kläderna i butikerna är dyra, ja och då talar jag inte om någon tröja för 100 euro utan jag menar en för 20 euro. Då jämför jag förstås med loppispriserna. De flesta tröjor jag äger är köpta på loppis. Ett flertal byxor också. Igår gjorde jag dock ett undantag och köpte två par byxor från en butik. Behövde svarta jeans, och sådana hittar jag sällan på loppis. Stod nog och funderade om jag skulle köpa en tröja från VILA, men kom fram till att jag inte behövde den, fastän den var snygg. Hem kom jag med byxorna samt en tunika från Gina Tricot samt en tunika från loppis. Någon färgbomb blev det inte, som vanligt trivs jag bäst i lite mörkare kläder. Mönstrade tunikor blev det denna gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0