Blev inte som jag tänkt

Det blev inget gym och inget loppisbesök idag. Redan igår kväll kände jag att jag hade hög puls av att jag stressat (kände det faktiskt redan förra veckan om jag ska vara ärlig). Idag morse kändes det helt okej, men nästan direkt jag kom till jobbet kände jag hur jag fick hög puls igen. Suck. Inte lätt då den stiger omedvetet. Blir ju inte bättre då man tänker på det.
 
Efter personalmötet for jag till Västervik där jag kunde mäta blodtrycket i lugn och ro. Det var högt och pulsen likaså. Blev att ta in en halv tablett av blodtrycksmedicinen jag fick utskriven förra året. Blir inget jobb inatt, vet inte hur jag skulle orka med det. Känns redan lite bättre, men bra känns det inte. Ska ta det lugnt resten av dagen och tänka på allt annat än jobb. Göra något jag tycker om. Se på något bra på tv och bara koppla av. 
 
Hoppas på en bättre dag imorgon. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker bild. Kramar!

Svar: Tack! :)
Caroline

2015-02-05 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0