Fredagskvällen är här

Fredag och ledig kväll, oj så skönt. Har slappat hela dagen. Det enda vettiga jag fått gjort är att jag har dammsugit på övrevåningen. Sov faktiskt två timmar på soffan på eftermiddagen. Kändes behövligt efter att ha jobbat natt. Imorgon har jag på känn att det blir en utfärdsdag, får se vart det bär av. Möjligtvis på julmarknad till Jakobstad. Skulle också vilja hinna en sväng till Tuuri före jul. 
 
 
Nu är det dags för fredagsmyset. Har inhandlat en påse tortillachips med ost smak samt en god salsa sås, mmm ska bli så gott med något salt. Blir nog säkert lite glögg också, har ju inte testat alla flaskor vi köpte i Tallinn ännu. 
 
En fin fredagskväll önskar jag er alla 

Kommentarer
Postat av: Linda

jag kan häng med till tuuri ifall du behöver sällskap Point!

Svar: Vi får se om det bär av ditåt imorgon också eller om de blir en annan dag.Tar nog chauffören med mig, hehe. Men vi kan nog fara dit nån annan gång :)
Caroline

2015-12-11 @ 21:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0