Hallon och kantareller

Det blev inte så mycket målat igår då regnet kom, men på kvällen fick Johnny målat den andra gaveln så nu har vi bara sidan inåt gården kvar. Jag tog mig en tur till skogs i det ostadiga vädret. Hittade en halv liter kantareller. Gick lite på sidan om där jag vanligtvis går, konstaterade att jag nog skulle gå vilse om jag inte skulle ha telefon med gps/kartprogram. Konstigt hur man kan vara helt säker att man går åt rätt håll och så är man på väg exakt åt det motsatta, hehe. 
 
 
Det ser dåligt ut med hallonen i år, buskarna har torkat bort i skogen. Några deciliter hittade jag dock runt omkring här på tomten. 
 
På kvällen kom Johanna hit för en pratstund. Det var längesedan vi sågs så var riktigt roligt att ses. Lite senare avslutades kvällen med bastu och två avsnitt av Idol. Något positivt med att det snart är höst är ju att alla tv-program börjar igen.
 
Finns det några bra serier eller andra program som visas i höst? Tipsa mig, jag vill ju inte missa något bra och spännande program. 

Kommentarer
Postat av: Manni

2 engelska serier Broadchurch på torsdags kvällar kl. 22 och Safe House på onsdagar kl. 22

Svar: Okej, tack för tipset! Ska se om det är något för mig :)
Caroline

2015-08-28 @ 14:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0