Vår i fönstret

 
 
 
Idag kan jag känna mig nöjd, har fått gjort det jag tänkt. Slutade jobbet kl, 9 imorse. Sen blev det gymmet. Sedan måste jag förstås fara via Sisustus In. Butiken ska stänga så nu var allt - 50%. Köpte en present åt Johnny (hur månte presenten det nu var). Lunchade på stan innan jag for vidare till Röda korset loppisen, fyndade inget där. Innan jag for hem for jag via matbutiken samt ännu ett till loppis. Inga loppisfynd blev det idag. 
 
Hade Mia på snabbvisit innan jag tog tag i städningen. Städade hela nedrevåningen, tvättade kläder, bar upp en matta på vinden, bar den en annan matta, kokade mat samt strök 3 dukar. Nu återstår lite bakning och kanske lite blomplantering innan jag tillåter mig själv att sätta mig ner och se på tv. 
 
En fin pelargon fick följa med hem från butiken idag. Behövde lite vår i fönstret. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0