Loppisbord och planering

Då var det slut på de lediga dagarna för denna vecka. Nu är det jobb som gäller fram till söndag. Idag måste jag nog ta mig via loppiset för att reda upp loppisbordet. Har på känn att det kan vara råddigt då jag inte var dit igår. Dessutom är jag ju nyfiken på om jag alls fått sålt något. Vet ännu inte om jag ska ha bordet en vecka eller om jag ska ha det ännu längre. 25 euro för en vecka är väl tilltaget, har man två veckor ryker 50 euro bara i bordshyran, så får se. 
 
 
Satt flera timmar framför datorn igår och planerade vår sommar resa. Jag skulle kunna sitta flera dagar och bara planera, är så roligt. För det första måste vi bestämma hur länge vi ska vara borta, just nu ser det ut att bli ca 10 nätter. Båt skulle vi behöva börja boka så snabbt som möjligt, men det krävs planering före det ännu. Båten över till Stockholm är inte svår att boka, bara man bestämmer datum, men sedan måste man passa in båten från Trelleborg till Tyskland, ska vi åka till Travemünde, Rostock eller Sassnitz? Det är mycket att tänka på. Några hotell behöver vi ju inte boka, det är förstås tält som gäller.
 
 
Får nog ta och planera vidare. Det är ju inte riktigt augusti ännu...men snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0