Sista båtturen för i år

Igår tog vi oss en sista tur med båten innan vintern. Blev en sväng till Köklot fiskehamn och sedan runt inomskärs. Var riktigt fint väder, solen sken och det var 17 grader varmt.  Var kallare då vi var ut med båten på villaavslutningen. Lite blåste det nog, men inte så mycket att det störde oss.
 
 
För en gångs skull fick eller måste jag köra båten. Riktigt roligt det också så länge jag minns på vilken sida om "remmaren" (hur böjer man remmare??) jag ska köra. Har ju nog gått en navigationskurs men från den minns jag ingenting, var nog tråkigaste kursen jag någonsin varit på. 
 
 
Då vi kom iland var det dags att ta upp båten. Var inte så lätt, men det gick!
 
 
Hur ska jag kunna vänta flera månader tills jag får fara ut med båten igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0