Ser framemot en ny vecka

Söndag och slut på denna vecka. Ser framemot kommande vecka med endast nattjobb. Får så mycket mera gjort då jag jobbar natt än då jag jobbar dagsskift. Idag jobbar jag dock kväll, det går väl för sig ibland, men då föredrar jag nog morgonskift och nätter. Känner mig piggare idag, en god natts sömn gjorde susen. 
 
Ser ut att vara slut på de fina varma och soliga dagarna för i år. Den riktiga hösten är nog påväg. Men vi visste ju att den förr eller senare skulle komma. Minusgrader är dock inget jag ser framemot, vill ju odla tomater, gurkor och allt annat så länge det går. 
 
 
Nu blir det en sväng ut till Lillö, har några saker att fixa där ännu innan vintern kommer. 
 
Hoppas ni får en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0