En helg i jobbets tecken

Oj oj vad trött jag har varit idag. Gårdagen tog verkligen på krafterna. Hade besök av flera klienter igår på eftermiddagen, var roligt, både för dem och för mig, men efteråt var jag nog trött. Dessutom hade jag stressat på jobbet före vi for till oss. Orkade bara med en halvtimmes jumppa pass efter jobbet. På kvällen fick vi dessutom besök av Ulli och Ove som kom utkörandes med motorcykeln, trevligt var det. 
 
Idag blev det jobb 8-17, har gått i slowmotion hela dagen, vet inte när jag varit så trött senast. Efter jobbet for vi raka vägen till Målarbackan på mat, där stannade vi till klockan 21 och nu får jag äntligen lägga mig ner i soffan och ta det lugnt. Jobb först 13.30 imorgon.
 
Johnnys mamma hade plockat hela 7,5 liter vindruvor från växthuset samt från plantan vid husväggen. Ikväll hjälptes vi åt att rensa och göra vindruvorna till vätska som sedan ska bli till vin. 
 
 
Snart blir det nog tack och godnatt för mig. Hoppas på en piggare dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0