Snusmumriken och Lilla my

Idag måste jag köpa en ny muminmugg till min samling. Köpte den på Prisma för att samla lite bonuspoäng, hehe. Säkert skulle jag ha hittat den för 10 euro någonstans, men hellre samlar jag bonus och betalar några euro till för muggen. Det blev en snusmumriken mugg den här gången. Ni vet väl om att de slutar tillverka den vid årets slut, var just därför jag köpte den. 
 
 
Måste nog köpa skålen vid något tillfälle också. 
 
En annan mugg som också slutar tillverkas vid årets slut är Lilla my muggen. Den har jag redan i mitt skåp. Kanske jag borde köpa tillhörande skål, ångrar mig säkert annars.
 
Så skynda på nu och köp om ni inte vill betala dyra pengar för dem nästa år på loppis. Nåja, jag misstänker ju nog att de kan finnas i butiker långt efter nyår, men man kan ju aldrig vara säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0