Snart är väl vintern här...men låt det dröja en tid ännu

Då var en ny vecka här igen. Vi går allt snabbare in i mitten på oktober, snart är väl nog den första snön här. Borde fara och köpa nya vinterdäck, alla fyra är helt slut, så före det är gjort vill jag helst inte ha någon snö på marken. 
 
Idag börjar jag jobbet först klockan åtta på kvällen. Ska ha utvecklingssamtal med chefen imorgon på förmiddagen så därför jobbar jag så konstiga tider. Men jag klagar inte. Hellre kommer jag senare till nattjobb på kvällen och är längre på förmiddagen istället. 
 
För tillfället är det inte så mycket som blommar i trädgården, på Målarbackan ser höstträdgården ut så här.
 
 
Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0