Lådhylla

Så här på höstkanten är det skönt att tända en brasa i "kakelugnen". Att sitta och titta in i elden är som terapi för själen. Skulle kunna sitta så länge. 
 
 
Igår gjorde jag ett försök till "lådhylla" med Hartwall lådorna jag fyndat på gårdsloppis. Vet inte om jag är helt nöjd, lite omorganisation behövs ännu. Måste hitta rätta sakerna att sätta i hyllan också. Finns inte så många väggar här i huset som en lådhylla passar på. Eller så har vi för mycket möbler som tar upp alla väggar. I alla fall på nedrevåningen. Dessutom vill jag ju ha hyllan här nere för på övrevåningen är det ingen som ser den...ja det skulle vara katterna i såfall. 
 
 
Får se när jag kommer på ett nytt ställe att placera lådorna på. Jag brukar ju kunna vara ganska ombytlig av mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är så mysigt med kakelugn,så värmande i höstrusket :)

2014-10-06 @ 13:45:11
URL: http://livetsfinastunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0