Inspiration från hus som är till salu

Har inte tänkt flytta, men ändå är det roligt att surfa runt på etuovi.fi och se på alla fina hus som är till salu. Ibland får man inspiration, ibland blir man bara avundsjuk. Vem skulle inte vilja ha en strandtomt. Nå nu har vi ingen strandtomt, bara nästan. Kan ju se älven vid högvatten. Men det räknas kanske inte. Oberoende så har vi det bra som vi har det. Drömma får man alltid. Gräset är ju ändå inte alltid grönare på andra sidan. Dessutom tror jag att man ofta tycker att andra har det finare än vad man själv har det. Man blir väl så van att se samma väggar dag ut och dag in. 
 
Låt dig inspireras!
 
 
Jo jag vet, jag har en förkärlek till kakelugnar och stockväggar. Skulle kunna ha fram stockväggar i varje rum och en kakelugn i badrummet, ja varför inte. Fortsättningsvis är det vitt som gäller för mig, men trä i alla de former och färger är också fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0