En kväll i snickeboa

Blev som sagt någon timme i föjset igår kväll. Är länge sedan jag haft inspiration och lust att snickra något, men nu ska det bli ändring på den saken. Blir dock inga stora saker just nu, men ändå något.
 
Kan inte visa mer än så här. Ser kanske lite konstigt ut, men det blir nog bra då det blir färdigt...får vi hoppas. 
 
 
Först borra några hål...
 
 
Sedan såga...Får se vad det blir till, hehe. 
 
Annars är det inte mycket som påminner om tiden vi bodde i föjset, men en del saker har lämnat kvar, som den här fotkrämen som nu äntligen for i roskis. Tror inte att någon vill smörja fötterna med en gammal fotkräm mitt i allt sågspån och damm. 
 
 
Annars ser det nog ut som en helt vanlig snickeboa. 
 
 
Blir nog att spendera flera kvällar där om jag ska få färdigt allt som jag har tänkt laga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0