En dag på språng

Jobb, bokrelease och kafferep. Ja så har denna dag sett ut. Åka hit och dit. Morgondagen blir inte så mycket annorlunda, eller jo, blir ju bara jobb då 8-17, efter det tror jag inte jag gör så mycket mera denna helg. Ska bli skönt att vara ledig på måndagen. 
 
Bokreleasen jag var på hölls i Västervik bystuga. Leif Skinnar har skrivit en bok om Västervik som han nu har gett ut. Jag som är intresserad av gamla tider tyckte boken lät intressant. Men får boken i julklapp så får vänta tills dess innan jag får läsa den. 
 
 
Ikväll var vi bjudna på kaffe till Johnnys föräldrar. Hans morbror med fru samt Vera hade också blivit bjudna på "kamsor" och andra "delikatesser" före vi kom dit, vi föredrog dock annan mat idag. 
 
Nu blir det en stund framför tv:n och någon bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0