Bloggen 4 år!

Tänk att det gått hela fyra år sedan jag skrev mitt första blogg inlägg (6.10.2010). Tiden går fort då man har roligt. Vet inte om bloggen förändrats så mycket, fast det har den säkert gjort. Det har nog blivit mera bilder och mindre text skulle jag tro. Men då läser jag ju själv också helst bloggar med mest bilder. Några långa texter orkar jag inte läsa. Ett blogginlägg utan bild/bilder skriver jag mycket sällan. En bild säger ju mer än tusen ord. 
 
Vad hände då i oktober 2010? Här kommer en tillbakablick.
 
 
Som ni kanske ser så var det nog mest husrenovering som gällde då. Känns nog skönt att allt är färdigt idag. Har nog hänt en del på gården på fyra år också, som tur har man foton så man minns hur det såg ut förut. Ibland kan man tycka att det alltid sett ut som det gör nu. Kan också konstatera att jag trivs bättre i ljusare hår.

Kommentarer
Postat av: Mia

Onnea blogin johdosta! Jatka samaan malliin :)

Svar: :)
Caroline

2014-10-07 @ 17:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0