Julblommor

Imorgon har jag en ledig dag...nog för att det känns som om man är ledig hela tiden då man jobbar natt. Nästan. Ska fortsätta med julstöket då. Ännu har inga ljusstakar kommit upp i fönstren, två stjärnor fick jag upp på övrevåningen, medan de andra stjärnorna väntar på sin tur. De flesta julblommorna har bäddats in i mossa, tycker det enklaste är vackrast, man kan göra mycket med mossa. Före jul ska nog också en julros få flytta in, de är ju bara så fina. 
 
 
Blev lite mörka bilder, men vad kan man göra då det är mörkt större delen av dagen. För att inte tala om dimma som vi haft idag. Hoppas det blir en klarare dag imorgon och att solen tittar fram. Har ännu inte bestämt mig för om bilen ska få vila imorgon, nästan så jag borde fara en femte gång till gymmet denna vecka, bara för att...men vi får se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0