Salta pajer och annat gott

Då har jag äntligen bakat färdigt för idag. Har hållit på i princip hela dagen. Det blev sammanlagt 6 salta pajer, lchf american cookies och en köttsoppa. Vet inte när jag senast spenderat så många timmar i köket, i alla fall inte med att baka. Känns skönt att ha det gjort. Fast behöver ju nog baka ännu mera de kommande veckorna om jag ska kunna ha kalas tre dagar i rad om två veckor. 
 
 
Måste skriva små lappar på pajerna så jag ska veta vilka som är Lchf och vilka som är vanliga. Skulle nog bli dyrare att baka alla enligt Lchf, därför gjorde jag både och. 
 
Nu blir det soffan och något bra på tv. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha det blev bakning va ha du laga fö gott.jag skaå ha kalas nästa helg

Svar: Jo april o maj e kalasens månad, nästan skönt sen i juni då det lugnar ner sig med alla kalas.
Caroline

2014-05-15 @ 20:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0