Roadtrip till Seinäjoki

På eftermiddagen körde vi iväg till Seinäjoki för att se om de hade några sittdynor på Biltema där. Såklart hade de ju inga kvar, så får åka till Seinäjoki en gång till denna vecka...troligen på söndag. Får dem en vecka tidigare om vi far efter dem från Seinäjoki än om vi beställer dem från butiken i Vasa. Ska ha dem tills jag fyller, så det så. 
 
 
Såklart kunde jag ju inte fara till Seinäjoki utan att besöka ett loppis, så blev ett besök till de tre vanliga loppisarna. 
 
 
Såklart gjorde jag ett fynd också. Det får du se i nästa inlägg.
 
Hungriga blev vi, så blev mat på ABC (var annars). På vägen hem njöt jag av den fina utsikten över kyro älv. Nog är maj en fin månad, allt grönskar och ser så fint ut. Såg också att häggen har börjat blomma, blommade mera inåt landet än vad den blommar här tydligen.
 
Stannade och tog några foton i Lillkyro. Blir nog en cykeltur någon dag så man kan stanna och ta fler foton.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0