En till ledig dag

Ännu en ledig dag...får se vad man hittar på idag då. Skulle bra ha kunnat jobba idag, känns som om jag varit länge ledig, fast jag inte varit det. Nåja, imorgon får jag ju jobba 9 timmar och sedan en 15 timmars natt lö-sö, så kanske det räcker. Ibland blir det lite tråkigt att bara vara hemma också.
 
Igår kväll var det soligt, men vinden var kall. Passade på att ta lite foton samtidigt som jag var ute.
 
 
Nu ska jag försöka slita mig från datorn och göra något vettigt, vad nu det kan vara. Borde baka till kommande kalas, får se om den inspirationen infinner sig. Finns det någon frivillig som vill komma och baka så säg bara till. Annars finns det ju alltid något hörn att städa :). 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

njut av lediga dagen ,det finns färdigt att köpa

Svar: Jo det finns ju det :)
Caroline

2014-05-15 @ 10:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0