Skålarna från IKEA

Vi besökte Ikea både i Stockholm och i Raisio. Blev trots det inte mycket köpt, men dessa skålar kom jag i alla fall hem med. Hittade dock inga i Stockholm, fast jag sökte överallt, så blev glad då jag hittade dem i Raisio (där såg jag dem överallt). De måste tydligen ha varit slutsålda i Stockholm då jag inte hittade dem någonstans...
 
 
Vad jag ska göra med skålarna vet jag inte, tyckte bara de var så fina (och inte så dyra heller). Perfekta godisskålar...men vi äter inte så mycket godis...nå nog hittar jag säkert något att sätta i dem förr eller senare. Whiskas tycker tydligen att de skulle passa som kattmatskålar...men kanske inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0