Nästan ledig söndag

Idag har klädskåpen fått sig en omgång. Ja, jag har alltså städat ur både mina och Johnnys klädskåp. Tänk vad man samlar på sig mycket onödigt, söndriga och fläckiga kläder. Två plastpåsar med kläder for direkt ut i roskisen, två påsar ska jag föra till Röda Korset. I påsarna jag ska föra bort finns endast Johnnys skjortor, de flesta för stora, andra för korta eller annars bara oanvändbara. Visst kan man sälja dem på loppis också, men av erfarenhet köper ingen dem, så därför får Röda Korset dem. Lika bra så. Flera är dessutom knappt använda. 
 
Snart är det dags för nattjobb. Jobbar 19-10. Imorgon efter jobbet tror jag det blir gymmet, men det återstår att se då. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0