Nära till naturen

Vet nästan inget bättre än att få ta mig en promenad i den egna skogen. Ibland önskar jag att jag bodde lite närmare stan, men då igen kan inget få mig att vilja bo i ett höghus. Jag vill ha nära till naturen. En stund i skogen är också en stund då jag mår som allra bäst, man blir som ett med naturen. 
 
 
Nu då våren närmar sig blir det pånytt avslappnade och rofyllt att ta sig en promenad i skogen och lyssna på alla flyttfåglar som återvänt. Egentligen är nog våren den bästa årstiden, fastän sommaren också har sina fördelar. 

Kommentarer
Postat av: Imagine

Underbara naturfoton du visar. Jag tycker också mycket om våren fast kanske allra mest om sommaren.

Svar: Tack! :)
Caroline

2014-03-10 @ 16:19:00
URL: http://chaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0