Finfrömand

Idag på eftermiddagen kom Linda-Marie och Isac på besök. Alltid roligt att se dem. Nu var det igen länge sedan sist. Vi åt och drack och Isac busade med kissona, kissona var dock mindre roade av besöket men faktiskt inte lika livrädda som de brukar vara då det kommer småpojkar på besök. 
 
 
Isac tjuvstartade lite med påskgodiset, men det var ju ändå fredag och godisdag.
 
Vet inte om jag fyller idag (nej det är nog i maj), men i alla fall fick jag en fin uggle kökshandduk och ljuslykta av Linda-Mare. Tusen tack. Hon tänkte som så att man aldrig vet hur länge uggle fasen sitter i, kan hända jag har bytt fas i maj och vill ha elefanter istället...ja man vet aldrig. 
 
 
Nu har jag nästan ledig helg, ska först till jobbet på söndag kväll. Blev ombedd att köpa exklusiv mat tills ikväll...får se vad det blir till :).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0