Ett fynd i soffan

Idag jobbar jag 8-16, får se om det blir gymmet efteråt eller inte. Förresten, hittade min klocka här om kvällen, den har nämligen varit försvunnen i flera månader. Kunde inte förstå vart den tagit vägen, tänkte nästan fråga på gymmet om de hittat någon där, men kom mig inte för. Nå i alla fall här om kvällen då jag skulle sätta en chokladbit i munnen så föll den ur handen, tänkte att den föll i soffan så började gräva runt och in under sittdynorna i soffan, vips hade jag en klocka i handen, som tur låg chokladbiten inte där utan på golvet. Oj vad skönt att hitta klockan, man känner sig lite "handikappad" utan den, jobbigt att ta fram telefonen och se på klockan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0