Ett fynd i skräphögen

Igår då jag gick omkring på gården och letade efter lämpliga foto objekt råkade ögonen falla på något som låg i skräphögen bredvid gäststugan, ni vet den gamla skräphögen dit de som hade huset förut kastade både det ena och det andra. Där låg mitt i allt ett helt arabia kaffefat. Vad man kan bli glad över lite. En och annan filkopp såg jag också, men blev inte lika glad över att se dem.
 
 
Trodde inte jag skulle göra ännu något fynd i högen, har ju grävt och vänt ut och in på hela högen. Man ska tydligen inte söka efter fynden, de dyker upp då man minst anar det. 

Kommentarer
Postat av: mamma

vilket vackert fat med blåklint !!

2014-03-23 @ 11:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0