Ett besök på ett vintrigt Strömsö

På FST 5 har det ju gått en serie som heter Gårdshuset på Strömsö (klicka här om ni vill veta mera). När vi väl var i trakterna passade vi på att vika av till Strömsö och ta oss en närmare titt på huset. 
 
 
Själva byggnadsprocessen har varit intressant att följa i tv, men huset vet jag inte om jag tycker är speciellt fint. Inte riktigt i min stil kan man också säga. Andra kanske tycker det är snyggt, men inte jag, Det är nog för modernt för mig. Tror det är formen på huset som gör det. Vad tycker ni, fint eller fult?
 
 
 
Var inte precis så lockande att ta sig ett dopp, tror jag får återkomma då det blivit lite varmare.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fult i mina ögon ja sku it vill ha e

2014-03-02 @ 11:13:25
Postat av: Linda

Helt snyggt, men lite för stor sluttning på taket. Tycker om då de använt gammalt/rostigt järn :)

2014-03-02 @ 14:24:41
URL: http://linzun.blogspot.fi/
Postat av: Malena

Jag tycker att det nog är kreativt byggt, men ändå styggt. En stor del av moderna hus är inte heller i min smak. Men nog kan jag leva med det. Om vi en dag bygger ett hus blir det ingen modern historia.:)

2014-03-02 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0