En solig lördag

Idag blev det Fit for sun 45 på gymmet samt 2 km på löpbandet. Johnny passade samtidigt på att vara till simhallen. Jag tyckte det var lika bra att fara till gymmet, det betalar jag ju för hela tiden, oberoende om jag är där eller inte, far jag till simhallen måste jag betala varje gång då jag inte har något flera gångers armband. 
 
Då dagens motion var avklarad blev det mat på Amarillo. Blev det vanliga, Garlic chicken, det var lika gott som alltid, och starkt. Som sagt, gott med vitlök. Johnny ville gå på skojakt, så till sist hittade han ett par nya "lenkkitossor". Före vi for hem svängde vi in via Suvikirppis, men det tyckte Johnny var onödigt, jag köpte ju inget så därför var det onödigt att vi for dit :). 
 
Nu på eftermiddagen har vi njutit av solen. Johnny har tvättat av grillen, det behövdes verkligen, den var möglig och äcklig. Så nu får man snart inleda grillsäsongen, ser framemot det! Jag gick som vanligt runt med kameran och fotade både det ena och det andra. 
 
 
Just nu har vi revbensspjäll i ugnen, om någon timme är de färdiga. Får se vad det blir för exklusiv mat imorgon...misstänker dock det blir mindre exklusivt än gårdagens musslor och dagens revbensspjäll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0