Boktipset

Ni kanske redan har läst alla dessa böcker, men jag måste bara komma med ett boktips. Köpte de två översta böckerna av Kepler på loppis för någon vecka sedan. Eldvittnet har jag snart läst ut och den är så spännande, kan knappt lägga ner boken då jag väl börjat läsa. Har mina förhoppningar om att Sandmannen också ska vara lika bra.
 
 
Då vi var in till en bokhandel i Raisio måste jag bara köpa Hypnotisören och Paganinkontraktet också. Hypnotisören har jag delvis sett som film, men förstod inte mycket av filmen, tror och hoppas boken ska vara bättre.

Kommentarer
Postat av: Tea

Hypnositören är såååå mycke bättre som bok, du har en spännande lässtund framför dig! ;)

Svar: De låter ju bra :)
Caroline

2014-03-14 @ 18:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0