Muggar, skålar och tallrikar

Malena ville se vilka muminmuggar, tallrikar och skålar jag/vi har. Så på begäran, här kommer de.
 
Muggar:
 
 
Skålar:
 
 
Tallrikar:
 
 
Dessutom har vi dessa också.
 
 
För tillfället saknar jag sommarens mugg och skål. Har bestämt att jag ska köpa alla säsongsmuggar då de dyker upp i butiken, men som sagt, ännu har jag inte kommit mig för att köpa denna.
 
 
Den nya muminmamma muggen har jag inte heller, men antar att den kommer att finnas till salu x antal år framöver så har ingen brådska att köpa den.
 
 
Dessutom är muminmamma muggen lite väl senapsgul för att tilltala mig. Men ska nog köpa den vid något tillfälle ändå förr eller senare.

Kommentarer
Postat av: Malena

Intressant! Tack för det!:) Jag tyckte det samma om muminmammamuggen, att den gula nyansen inte var så fin. Ändå köpte jag den nog...28 muminkoppar har jag nu, men inga fat och skålar!

2014-06-27 @ 22:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0