Hälge och ogräsrensning

Ser ut att bli en varm dag idag. Igår kväll hörde man lite buller, men inte mera åska än så. Lite regn fick vi senare på kvällen. Hoppas det inte åskar mera idag. Tycker inte om åska!
 
Får tyvärr inte njuta så mycket av värmen utomhus idag, blir nämligen jobb 13.30-21.30 och före det tänkte jag fara till gymmet. Jo jag vet, skulle lika bra kunna fara och springa till skogs, men betalar man för gymkortet så ska det användas också! Dessutom skulle det nog bli för varmt att springa utomhus i den här värmen, i alla fall för mig. 
 
Igår hann jag med lite ogräsrensning på gården, men som vanligt syns det inte. Men känns bra då man fått någonting gjort i alla fall :).
 
 
Målade också kommoden ett varv till, får se om det blir ett tredje varv ännu. Inne i snickeboa hjälptes vi åt att måla några Hälge. Den som är intresserad av att köpa en regnmätare med Hälge så får komma på Gårdsloppis i helgen, då finns det nämligen ett flertal till salu.
 
 
Så här ser de ut då de är färdiga (gammal bild).
 
 
Hoppas ni får en bra dag ute i sommarvärmen!

Kommentarer
Postat av: Manni

Hoppas det finns en Hälge kvar när vi hinner fram.

Svar: Får hoppas på det :)
Caroline

2014-06-05 @ 10:28:43
Postat av: Anonym

Säljer ni Hälge regnmätare? Mvh isa

Svar: Nej tyvärr, inte för tillfället.
Caroline

2019-05-07 @ 12:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0